Majken, min Majken

Hösten 2014 fick Majken diagnosen akut lymfatisk leukemi och livet blir aldrig någonsin detsamma igen...

Finaste flickan i världen

Underhållsfas 1 ALL, Majken, barncancer, blogg, leukemi, vändningen Permalink4

Finast i världen, Majken, min Majken, det är du! Lyckligaste mamman i världen, det är jag! För du mår bra och då mår jag bra och hela världen ler mot oss. 


#1 - - Sarah:

Vilken fantastisk bild på en fantastisk liten tjej. Är så glad att höra att hon är glad igen!! KRAM

#2 - - Kajsa:

Vad roligt att höra! Hoppas ni får en riktigt fin och kraftåterhämtande semester!

Svar: Tack Kajsa! Kram!
Majken, min Majken

#3 - - Malin Persson :

Vilken härlig bild och vad skönt att höra att ni har det bra i nuet!

Svar: Tack Malin! Hoppas ni också får sköna dagar denna kalla sommar! Man får göra det bästa av det som går, eller hur?
Majken, min Majken

#4 - - Biancas mamma :

Så fina ord, tårarna rinner , det är ju precis så som det känns att vara mamma och särskilt när ens barn är sjukt. Mitt i prick.

Svar: 💜
Majken, min Majken

Till top