Majken, min Majken

Hösten 2014 fick Majken diagnosen akut lymfatisk leukemi och livet blir aldrig någonsin detsamma igen...

Min starka unge!

Underhållsfas 1 ALL, Majken, barncancer, blogg, leukemi Permalink1
Hipp hurra! Hon klarade det! Värdena har vänt uppåt och ordningen är återställd. Vi pustar ut och längtar intensivt efter att denna psykiska terror ska ta slut.



Majken, min Majken, du är stark. Glöm inte det, det ska inte jag. 



#1 - - Karolina:

Hej! Jag har precis läst din blogg om din lilla tjej och blir väldigt berörd. Min pappa drabbades av AML för 1 och ett halvt år sedan ca och jag vet hur jobbigt det är att leva med en sådan oerhörd oro.
Jag har precis anmält mig som månadsgivare till Barncancerfonden, skänker pengar varje månad till Min stora dag sedan flera år tillbaka samt att min sambo är blodgivare och är med i Tobiasregistret, och det känns skönt att kunna bidra lite. Jag hoppas innerligt att din dotter ska bli frisk och få leva som vanligt igen! Kämpa på! Hälsningar Karolina i Borås

Svar: Hej, tack för din fina kommentar! Jag hoppas allt har gått så bra det kan för din pappa. Det är så hemskt att vi är så många som på olika sätt drabbas av denna hemska sjukdom och allt vad det innebär för en familj. Samtidigt är det fantastiskt att det finns sådana som ni som hjälper till där ni kan för att livet ska bli enklare för drabbade barn. Det går inte att nog understryka hur viktig och värdefull er insats är. TACK!
Majken, min Majken

Till top