Majken, min Majken

Hösten 2014 fick Majken diagnosen akut lymfatisk leukemi och livet blir aldrig någonsin detsamma igen...

Smärta...

Underhållsfas 1 ALL, Majken, barncancer, blogg, leukemi, vincristin Permalink1
En alltigenom smärtsam dag denna. Vincristinets verkan. Stackars älskade Majken! Ska du behöva må så här var åttonde vecka fram till jul?



Majken, min Majken, med denna tanke står jag knappt ut... 


#1 - - Anna:

Hej! Jag fick nu ikväll syn på din blogg. Min son fick diagnosen leukemi i mars 2013, då 3 1/2 år gammal. Jag vet vilken vanmakt man känner då ens barn mår så här dåligt och har så fruktansvärt ont. Jag undrar om din dotter får någon smärtlindrande medicin, det finns nämligen hjälp att få (som hjälpte min son) men det är inget man får per automatik. Maila mej gärna om du vill! Stort lycka till med allt!!
/Anna

Svar: Hej Anna! Tack för din kommentar! Vi har fått smärtlindring men jag mailar dig och frågar mer. Hoppas din son mår bra nu! /Lisa
Majken, min Majken

Till top