Majken, min Majken

Hösten 2014 fick Majken diagnosen akut lymfatisk leukemi och livet blir aldrig någonsin detsamma igen...

Mycket bättre!

Underhållsfas 1 ALL, Majken, barncancer, blogg, leukemi, nya tag, underhållsfas 1, virus Permalink0
Hurra! Vändningen hägrar! En mycket gladare och piggare flicka idag! Jag vet inte om det går att förstå den lättnad som sveper in genom hela huset. Vi ler åt varandra och jag har till och med vågat lämna hemmet en stund idag med Majken i tryggt förvar hos farmor. Skönt att komma ut härifrån efter flera dagars misär kan jag säga. 

Majken, min Majken, det här viruset lyckades du besegra. Det var jobbigt, men det gick till slut. Nu ska vi fylla på med positiv energi så vi klarar nästa jobbiga fight. Majken, min Majken, bästa kämpen det är du!




Till top